...nemértem.

2010.05.13. 21:20

...már megtanultam, mi van, ha nem működik...

...már megtanultam, milyen, ha reménytelen és esélytelen...

...de mi van, akkor, ha én nem vagyok elég?

...mi van akkor, ha egyszerűen csak túl szép és túl jó, hogy valóság legyen?

...nem, nem akarom, hogy változzon... nem akarom, hogy vége legyen a tündérmesének...

...csak érteni szeretném, felnőni hozzá, megváltozni...

A bejegyzés trackback címe:

https://foxylady.blog.hu/api/trackback/id/tr352001428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

JAH-Q 2010.05.17. 10:32:23

.. nem elég vagy...nem sok...hanem annyira pont jó....<3

..Nagyon szép és jó amiből sosem elég..tehát 'túl jó' nem is lehet;)...

..változni fog..de csakis pozitív irányba napról napra...mivel egyikünk se akarja nem is lesz vége..főleg,h nem tündérmese hanem 100% valóság...

...amennyit értened/nünk kell meg fogsz érteni..együtt növünk vele ..megváltoznod nem kell úgy vagy csodálatos ahogy vagy...

nagyon nagyon nagyooo...oon Szeretlek és nem foglak elengedni..még 1 kicsit..mondjuk legyen 100évig..kezdetnek:) <3
süti beállítások módosítása