szóval.. ha éjjel eltűnnék, mert mondjuk elraboltak az UFO-k, mert kísérletezni akarnak, vagy a KGB, mert túl sokat tudok, vagy az FBI, mert ők előbb akarják kiszedni belőlem az információt, mint a KGB, akkor személyleírást készítek a jelenlegi állapotomról: sápadt, szinte hullafehér bőr, fekete, összevissza álló, göndör haj, valami kékre emlékeztető szemek, hatalmas szürkésbarna karikákkal, és hatalmas táskákkal... amúgy ráncosodik a szemem... feltételezem, a fáradtságtól. hurrááá, öregszek... :S mi a francért írok blogot, miért nem alszok? basszus, én tényleg pszichiátriai eset vagyok... egyébként rám jött az ötperc, és majdnem összetörtem a csészét, amin szivecskék figyelnek... nem a csésze zavart... a mintája... amúgy engem egy ideje három nagy kérdés foglalkoztat... vannak-e még akkora barmok, mint én? ha igen, hol? és még miért nem irtották ki az épeszű emberek az ilyen marhákat??? ha valaki tudja a választ, szóljon, köszi, puszi, nyuszigyuszi....

A bejegyzés trackback címe:

https://foxylady.blog.hu/api/trackback/id/tr901400738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása