idegösszeroppanás...?

2009.08.12. 00:26

tudom, hogy ilyet nem csinálunk, de én most lementem kajért... és öntöttem tejet. nem is néztem milyen csészét bányszok le a szekrényből, csak akkor meredtem rá, mikor a pultra raktam. fehér alapon piros szivecskés csésze. valentin napra kaptam. anyutól. és közben átfutott az agyamon, hogy ha még egy valentin napot utálattal, egyedül, takaró alatt elbújva kell eltöltenem, idegösszeroppanást kapok és öngyilkos leszek.

A bejegyzés trackback címe:

https://foxylady.blog.hu/api/trackback/id/tr811304117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása