agymenés...

2010.03.27. 20:26

Ahol kezdődik...

...az nem más, mint a puszta létezés. Mély gondolattengerben úszva, színes, puha, bársonyos felhőkön ülve, a végtelenségben lebegve jöttem létre, olyan alkotóelemekből, ami az emberekre nem jellemző, ezért érzem ismeretlennek a bolygót, és otthonomnak néhány másik dimenziót...

A való életben ez úgy fogalmazódna meg, véletlen vagyok, sokak szerint szerencsétlen véletlen. De még itt vagyok, még létezek, még élek és gondolkodok, néha legalábbis.

Eddigi életemet átgondolva túl sok pozitívumra nem emlékszem. Talán, mert valahogy az utolsó 2-3 évről van néhány emlékem, ami viszonylag kevés, viszont az előzőéveimből tényleg csak olyan dolgokra emlékszem, amik puszta tények, vagy állandó állapot volt. Így például emlékszem a körtefára, ami a konyha ablaka előtt állt. És emlékszem, hogy a konyhai radiátor csövén ülve pityeregtem kislányként. Aztán, mikor idősebb voltam pár évvel, már a szobámban, az ágyra kuporodva sírtam. Mikor még pár évvel idősebb voltam, akkor már nem is akartam más előtt sírni. Emlékszem a kész tényekre, hogy iskolába jártam, hogy mi mindent kellett csinálnom, és, hogy sosem volt jó, amit csináltam. Az idő, a körülmények, a változások, és minden, amin átmentem, olyanná tettek, amilyen lettem, amilyennek soha, senki nem akart nevelni, az, amitől mindig is óvtak. És most itt vagyok, tökéletlenül, összezavarodva, kétségek között, a végleteket megjárva.

Egyszer elvesztettem valamit, amit talán sosem fogok megtalálni. De talán ez a sorsom, a végzetem... és talán így is van jól. Talán lehetne másképp, ha tennék érte, vagy tennék ellene. Viszont inkább nem teszek semmit, nem gondolkodok, hanem egyszer végre csendben maradok, és meghallgatom, ver-e még a szívem. És a csend öl. Szinte elpusztít. Égető fájdalommal mutat meg mindent, amit a szavak zavarával elrejthetek.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://foxylady.blog.hu/api/trackback/id/tr271873635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása