gutenabend.

2009.10.25. 22:07

nos.. tulajdonképpen nem tom mit akarok irni.. illetve tudom, mivel semmit.. csak unatkozok... egy pöppet nagyon... de nem baj.. hülyeségeket lökni jóó dolog. most értünk hazaa... jajjj nem tudom mi a francért irok ennek nincs semmi értelme. de ugy megvan a pápa-fíling. megy a tv, papa alszik, én meg itt irok csendben baromságokat... az ajtó túlsó felén öcsém meg mama alszik, vagy nem, meg megy a tv.. közben hallom mi megy benne de nem érdekelll... nem tudom miért irok ilyen baromságokat de tök jó... befejzetem inkább... vagy nem.... nem tudom... vagy tudom... na most félbe lettem szakítva... elfelejtettem mit akartam írni.. illetve nem... vagyis de... na elég :D  óóó heppiii déééééééj, óó heeepi déééj... stb...

A bejegyzés trackback címe:

https://foxylady.blog.hu/api/trackback/id/tr251474854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása