így. most. jó.

2009.08.27. 14:23

tegnap sikeresen vizsgáztam kilencedikes és tizedikes német anyagból. egész nap rohangáltam a suliba, mint aki teljesen hülye, de megérte.
kilencedik évvégi: 5
tizedik évvégi: 4
ezen túlvagyok.... viszont még hátravan a tizenegyedikes meg a tizenkettedikes osztályozó vizsga, plusz az érettségi. jahh, igen, legújabb: felsőfokú nyelvvizsga, ami oké, hogy szükséges, de nem ebben a pillanatban, hanem majd ha megirtam az érettségit.

egyébként tegnap hetek óta először álmos voltam, tényleg, és most nem csak fáradt. annyira jóó volt ^^ most viszont csak lustaságból akarok aludni, illetve nem is akarok, na.

hétfőn évnyitó. kedden suli. kíváncsi vagyok. majd kiderül. kétszavas mondatok. bassza meg. tényleg azok. ez vicces. nem az. ez beteges. :D
 

A bejegyzés trackback címe:

https://foxylady.blog.hu/api/trackback/id/tr931341936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása