eeh... pápa.. :@ ma jöttem haza a családi nyaralásról, ami meglehetősen jobb lett, mint mailyenre számítottam... nem mehettem haza sopronba :@ és még csoda hogy én vagyok tiszta ideg... amúgy kiújult  a szeretethiányom... amúgy a picsába kívánok mindenkit.... amúgy kurvára nincs kedvem jópofizni... szarok én bele... kulturblog.hu... szarnirá... ááá, jut is eszembe... momentámn utálom a világot és utálom a várost és sopronba akarok menni... megint áll a bál meg a diliház is kinyitott... nem tök jó nekem? betegesen várok valamire... valakire... nemtom... fáj gondolkodni... nincs sunshine, nincs teddy, nincs jókedv, nincs élet, nincs semmi... "pick up your guitar and play it"... goodnight....

A bejegyzés trackback címe:

https://foxylady.blog.hu/api/trackback/id/tr701268344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása